Review: Wet Bag Crazy Momy

Kali ni ku nak geli-geli nak mereview pula wetbag yang baru ku dapat dari maryaaa. Crazymomy Wetbag ni lain dari yang lain. Sekali pandang banyak-banyak kali pun tak macam wetbag lah. Selalu nampak wetbag yang ada dipasaran ni macam memboringkan dan kadang segan je nak bawak haha (apokekdah nya kuar jenjalan nak bawak wetbag lak ni). Tujuan utama wetbag ini adalah untuk mengisi CD2 anda yang telah kotor ketika anak anda berada di nurseri/rumah bs atau ketika anda keluar juga. Jadi tak perlu lah anda membawa beg plastik lagi. Kira ada stylo la skit..haha. Atau untuk menbanyakkan lagi koleksi beg yang ada,huhu! Fabrik diluarnya adalah kain dan telah di-liningkan sebelah dalamnya supaya tidak basah/bocor jika kita meletak cd2 yang telah kotor didalamnya. Mengikut ujikaji yang telah ku lakukan, beg ini mampu memuatkan sehingga 8 keping cd didalamnya (kalau sumbat2 lagi, 10 keping pun muleh). Boleh dikatakan agak besar jugalah.

So, kalau taknak letak cd pun leh letak benda2 lain asalkan yang tidak tajam. Kalau tak takut lining dalamnya koyak je. Oleh kerana keshomelan wetbag ini, ku tak sampai hati nak menjadikan ia sebagai wetbag. Ku transformasi kannya menjadi tempat letak cd-cd yang baru ku lipat kerana ku perlu menggantung cd2 bersih ku kalau tidak, akan dikebung dengan semut-semut api. Lagipun acikk kek umoh jo, wetbag acikk baldi tu jer..hihi. Oleh kerana bila ku keluar berjalan-jalan dengan azri, cd yang kotor cume sehelai-dua jer, so kira tak sesuwaii la nak bawak wetbag ni. Unless ler kalau maryaaa boleh buat khas untuk aku, half size dari wetbag ini..haha, ku suke, buleh kaah…wakakak! Ku kan suka custom made ni..huhu!Keseluruhannya, puas hatilah ku tengok wetbag ni. It is worth buying lah kiranya. Ku kasi 4 bintang out of 5..ehehe!Toceh yer maryaaa. Thumbs Up!

5 thoughts on “Review: Wet Bag Crazy Momy

  1. Mama-Miya a.k.a "Jedi Hopeful" says:

    that’s a very kinky wetbag…huhuhuhu

  2. Lady Qay says:

    oke gks tu..ader gune nyer gaks..hehe

  3. Hayatie says:

    mama-miya..kinky kah?..lets hope people will not turn on by it.. hehe🙂

    lady Qay..haha, apo laii, rembat le satu

  4. ROGERSBIZ says:

    NICE BLOG.

  5. luna says:

    oh..dah ada wetbag🙂

    good review

    -kak sue luna-

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: