Tag: Sexy Me

Tag dari AS..dah berkurun baru ku nak bikin..haha

Rules
1. Tangkap @ sertakan 3 keping gambar anda yang anda rasakan paling seksi.

2. Tak semestinya tak berpakaian atau mendedahkan. Mungkin anda rasa senyuman anda masa itu adalah seksi. Sertakan!!!

3. Nyatakan kenapa gambar itu begitu seksi di mata anda?

4. Tag rakan-rakan anda yang seksi – ya korang la seksi..

5. Selamat berseksi….

Hmmm, apo eh yang seksi ni. Ini pun ku kira seksi jer la..ekekek!

Gambar ni masa azri 5 jam selepas dilahirkan, di HUKM dan pertama kalinya mendakap azri. Warghh, rindunya saat2 ini. Begitu cepat masa berlalu, rasa bagai semalam jer ku melahirkan azri.

Gambar ni pula senyuman yang pertama-tama kalinya. Sebelum tu asyik tido pejam celik jer. Takde emosi. Pastu tetiba dah pandai senyum pula dan dapat juga ku snap.

Haha, dalam banyak2 ku paling suka yang ini. Sebab ku rasa wajah dia sejibik cam aku..ye kah?muahaha!

Dengan ini ku berbesar hati nak mengetaq rakan2 blogers ku yang cekci juga (yang mana tak di tag dgn tag ini lah) seperti herni, Luvhaziq, Fiza, dan saper2 lah yang volunteer nak amik tag ini, sila2..

One thought on “Tag: Sexy Me

  1. ummiluqman says:

    comeynya azri ni..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: