MyLiveSignature

Testing-testing!. Ku baru ngetest signature ini. Dah lama ku mengushar benda alah ni kat blog orang lain tapi tak sempat2 nak buat. Tapi ku customize sedikit mengikut citarasa ku. Ku buat ni di http://www.mylivesignature.com.Tapi bagaimana harus ku buang border itu,huhu. Sungguh tidak cantiks!Argghh, cancel lah pakai signature ini. Menyampah pon ader!



5 thoughts on “MyLiveSignature

  1. ~ As ~ says:

    agaknya border tu wujud sbb ada nya bunga tu.. kan bunga mesti ada pasu…hehehehe… pndai2 je aku..

  2. Hayatie says:

    ekeke..pandainyeee!Ku dah buang!nyemaks2 je ku tengok!

  3. Adwindaa says:

    lor… buang…cantik la tha… mu copy paste dia py html code tau.. bkn gambo signature tu baru ilang border..lin lu pun silap terada border…cuba try test tgk hehehehe…sharing is caring..

  4. Hayatie says:

    tahu..klu signature tu jer mmg takde border..tapi ku kata pi customize letak gambar bunga tu. ku edit kat paint..ekeke. Ku nak juga letak bunga tu.

  5. luvhaziq says:

    ku buat xjadik …hu..hu…wa….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: