Ku & Botol-botolku..

Sebagai EP’er sejati ni, ku perlukan botol yang amat banyak.

Kenapa? Sebab ku tak larat nak basuh botol setiap 2 jam (secara sound directnya ku malas lah). Ku nak jadikan tugas-tugas EP’ing ku semudah yang mungkin. Jadi ku tak perlu la nak basuh botol lapan kali sehari. Ku guna,ku kumpul dan ku basuh. (Tapi kadang-kadang sampai habis botol yang bersih tu baru ku nak terkedek-kedek nak basuh). Ibu ku berkata…’banyaknya botol, masa kau kecik dulu, adalah 2-3 botol je, pas guna basuh..bla..bla…bla’. Adeh..malas kah aku?

One thought on “Ku & Botol-botolku..

  1. SHIMA says:

    sama la kak..sbb dulu x didedahkan dgn susu ibu ni…bila diorang tgk botol susu kita byk3,semua terkejut…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: