Happy, Happy & Happy!..Alhamdulillah!

Hari ni rasa happy sangat. Terasa segala usaha & susah payah ku dalam misi penyusuan susu ibu ni menampakkan hasil. Today, we went to kenduri doa selamat oleh one of my schoolmate. Kitorang memang plan nak bawa azri skali. Hopefully die taklah meragam mcmmana bila kat rumah. Lagipun kitorang memang nak biasakan dia dengan dunia luar ni. Besides,my frens pun belum tengok lagi azri skang. Sampai-sampai je kat rumah my fren ni, sume orang excited tengok azri yang ‘semangat’ dan tembam ni. And the standard question that has been asked :

…’Berapa bulan dah ni?’….
…’Berapa kilo?’..
…’Susu badan ke, tak campur?’..

Aku dengan rasa bangganya menjawab, …..’3 bulan dah, 7 kilo…susu badan je!. Alhamdulilah!.
Baru aku terasa penat lelah ku dalam memberi susu ibu ni terbalas walaupun baru 3 bulan je, and aku sedar yang perjalanan ini masih panjang lagi. Tapi walauapa pun aku tetap puas hati dengan ape yang telah aku capai sekarang ni. Ni membuatkan aku lebih bersemangat lagi untuk meneruskan perjuangan aku ni. Perjuangan untuk menyusukan azri sekurang-kurang 6 bulan dan meneruskan lagi penyusuan secara esklusif ini. Go Go yatie!

Leave a Reply

